Łódź szuka w przetargu operatora Łódzkiego Roweru Publicznego. Jeśli zostanie taki wyłoniony to będzie zobligowany do postawienia tych stacji 

W całym mieście pojawi się 120 stacji, które uzupełnione będą o wirtualne strefy zwrotu, aby zapewnić jak największą dostępność systemu.

Lodzki Rower Publiczny 3 Mapa Stacji 1Lodzki Rower Publiczny 3 Mapa Stacji 2
Lodzki Rower Publiczny 3 Mapa Stacji 3Lodzki Rower Publiczny 3 Mapa Stacji 4

Nowe lokalizacje stacji opierają się na podstawowej zasadzie, jaka przyświeca rowerowi publicznemu od samego początku. Dostępność stacji był kluczem do sukcesu w pierwszej edycji systemu. I również teraz bazując na danych i doświadczeniach wszystkich ze stron, przygotowano listę lokalizacji, która w centrum zapewni dużą ilość stacji, ale również rower dostępny będzie na poszczególnych osiedlach. Zmieniono pewne lokalizacje, aby stacje były bliżej dużych osiedli i z łatwością dostępne. Ponadto ulica Piotrkowska stanie się wirtualną strefą zwrotu, gdzie będziemy mogli rower pozostawić przy stojakach, ale nie ograniczamy się tylko do poszczególnych stacji. Użytkownicy zyskają wygodę korzystania, ale jasno określone miejsca przy stojakach zapewnią porządek.
Wraz z rozstrzygnięciem przetargu pojawią się jeszcze dodatkowe wirtualne strefy zwrotu w których za opłatą będziemy mogli również pozostawić rower. Dzięki temu jeszcze bardziej zwiększy się elastyczność systemu i jego dostępność, uzupełniając listę 120 wyznaczonych miejsc do zwrotu.

  Cennik możesz zobaczyć w osobnym artykule (kliknij)


Poniższa mapa została przygotowana przez nas i jest tylko orientacyjna pokazująca przybliżone lokalizacje docelowe.