Wrocław 2014

Wrocław 2014

Wizyta przy okazji organizowanego I Kongresu Rozwoju Ruchu Rowerowego we Wrocławiu w marcu 2014

Parking przed Urzędem Miasta Wrocławia

Montaż jednego z wielu parkingów rowerowych w jezdni!

Parking rowerowy w jezdni przed budynkami Uniwersytetu.

Przejazd do jednej z "bram miasta"

Jeden z wielu kontrapasów rowerowych

Oznakowanie poziome podpowiada w prosty sposób jak można jechać.

Sygnalizacja świetlna tylko dla rowerów? Tak, można!

Wyjazd z kontrapasa i pomagająca sygnalizacja świetlna (po prawej). Ulica św. Mikołaja

Sygnalizacja dla rowerów wyposażona w zielona strzałkę. Strzałki nad sygnalizatorem rozwiewają wątpliwości w jakich kierunkach można jechać.

Rowerem można pojechać na wprost (przez torowisko tramwajowe)

Kontrapas rowerowy pozwalający na jazdę rowerem w przeciwnym kierunku do pozostałych pojazdów. W przeciwna stronę rowerem jedzie się po wyznaczonym pasie przy krawężniku.

Sygnalizator świetlny mówi kiedy można ruszyć, znak drogowy pokazuje że rowerzysta musi ustąpić pierwszeństwa.

Tutaj rowerem można bezpiecznie pojechać w każdym kierunku.

Kontrapas rowerowy

Kontraruch rowerowy bez wyznaczonego na jezdni pasa.

Kontrapas na jezdni z więcej niż jednym pasem do jazdy dla samochodów.

Droga dla rowerów w płynny sposób wprowadza rowerzystów na pas ruchu na jezdni.

Jak łatwo wprowadzić rowerzystów na jezdnię? Pokazać im gdzie mogą jechać.

 

Rowerowa Łódź Menu

Rowerowy budżet obywatelski

Vlog - 2 minuty o 2 kołach

Aktualności

Rowerem po Łodzi

Przepisy dla rowerzystów

Baza wiedzy

Nowe drogi

Infrastruktura

Pomysły, projekty

Interwencje

Powody korzystania

U innych

Porady prawnika

Rower publiczny

Gadżety Rowerowej Łodzi

Wspieraj nas za darmo!

Szkolenia dla rowerzystów

miasta-dla-rowerow